HISTORIE SUKCESU KLIENTÓW

Poznaj firmy, które polegają na najbardziej zaufanym oprogramowaniu do zarządzania procesem optymalizacji rozkroju

HISTORIE SUKCESU KLIENTÓW

Poznaj firmy, które polegają na najbardziej zaufanym oprogramowaniu do zarządzania procesem optymalizacji rozkroju
Wdrożone systemy Agmasoft:

O firmie

Firma Lambud została założona w 1992 roku w Białymstoku. Od samego początku, a więc już od ponad 30 lat, zajmujemy się sprzedażą drewnopochodnych płyt laminowanych, blatów kuchennych oraz obrzeży dla stolarzy i producentów mebli. Z biegiem czasu obserwując rozwój rynku i potrzeby naszych Klientów rozwinęliśmy sprzedaż o niezbędne w naszej branży okucia i akcesoria meblowe, a następnie rozszerzyliśmy naszą ofertę o usługi.  Mottem przewodnim towarzyszącym nam od początku działalności jest: „Do mebli mamy wszystko…”. Firma posiada cztery oddziały: w Białymstoku, Olsztynie, Warszawie i Grodzisku Mazowieckim.

Współpraca z Agmasoft

Zależało nam na automatyzacji obiegu dokumentów w ramach naszego działu usług i lepszego planowania pracy. Kluczowa była wiedza co i kiedy jest realizowane. Wybraliśmy Agmasoft z uwagi na partnerskie podejście do wdrożenia. Mogliśmy mieć wpływ nie tylko na zakres wdrożenia, ale także na logikę procesów i nowo tworzonego narzędzia jakim był OrderManager

Sukces

Od kiedy zostały u nas wdrożone systemy Agmasoft, rozwiązaliśmy szereg problemów, z jakimi borykaliśmy się na co dzień wraz z rozwojem firmy i rosnącą liczbą klientów:

  • Skróciliśmy czas potrzebny do przygotowania produkcji i usług.
  • Zyskaliśmy wiedzę o realizacji poszczególnych etapów zleceń klientów.
  • Mamy możliwość przypisania zadań do konkretnych pracowników jak i wiedzę kto realizował dane zlecenie.
  • Istnieje możliwość analizy poziomu realizacji zleceń zarówno w rozbiciu na poszczególne maszyny jak i pracowników.
  • Jesteśmy w stanie zaplanować pracę z uwzględnieniem dostępnych maszyn oraz pracowników.

Piotr Gutowski

Scroll to Top