HISTORIE SUKCESU KLIENTÓW

Poznaj firmy, które polegają na najbardziej zaufanym oprogramowaniu do zarządzania procesem optymalizacji rozkroju

HISTORIE SUKCESU KLIENTÓW

Poznaj firmy, które polegają na najbardziej zaufanym oprogramowaniu do zarządzania procesem optymalizacji rozkroju
Wdrożone systemy Agmasoft:

O firmie

AQUAFRONT od kilkunastu lat zajmuje się produkcją płyt i frontów akrylowych pod marką AQUAAKRYL. Niedawno do palety produktów dołączyły także blaty i fronty oparte o laminaty HPL – pod marką AQUAHPL. Naszą firmę cechuje największa kolekcja płyt/frontów akrylowych w Polsce, produkty z linii GRAND z niewidoczną spoiną klejową, 12-letnia gwarancja obejmująca także odporność na wodę/wilgoć oraz krótkie terminy realizacji. Nienaganne podejście do jakości, obsługi, oraz pełne wsparcie rynkowe przez wykwalifikowany zespół sprawiają, że po produkty AQUAFRONT sięgają wykonawcy pragnący mieć doskonałą jakość produktu oraz tzw. „święty spokój”.

Współpraca z Agmasoft

Zdecydowaliśmy się wprowadzić systemy od AGMAsoft, ponieważ pierwotnie na podstawie analiz oferty firmy była najlepsza pod względem jakości, doświadczenia oraz komplementarności. Na dalszym etapie współpracy dowiedzieliśmy się, że zespół AGMAsoft ma bardzo otwarte umysły na nowe rozwiązania, a sam system daje ogromną dozę elastyczności w dopasowaniu się do potrzeb klienta.

Sukces

Wiele lat temu przejście z zamówień wysyłanych mailowo (skany, zdjęcia, dokumenty) na zdefiniowane przez nas formularze było dużym skokiem naprzód. Jednak zmiana formularza na dedykowany system b2b skrojony na miarę dla naszej firmy przez AGMAsoft była ogromnym przeskokiem jakościowym. Udało nam się w znaczący sposób zmniejszyć zaangażowanie pracowników w ręczną pracę nad zamówieniami na rzecz zwiększenia wydajności. Zaoferowaliśmy klientom niezwykle wygodne narzędzie do wykonywania wycen oraz składania zamówień. Dla nas oraz dla naszych klientów ogromną zaletą jest pełna historia zleceń, która daje możliwość po latach wrócić do historycznego zamówienia i sprawdzić np. jaki kolor frontów realizowany był dla klienta ostatecznego. Co ważne, system ciągle ewoluuje a jego najlepszą wizytówką jest także bezawaryjność. Myślę że setki tysięcy realnych zamówień zrealizowanych poprzez system są doskonałym wzorem i przykładem jak tego typu narzędzie powinno działać.

Polecam, Marcin Kowal, dyrektor handlowy AQUAFRONT

Scroll to Top